Some days I feel like I'm wrong when I am right.

Idag blir vi officiellt med lägenhet! Jihiuu, eller? Haha.. Mamma har ångest för att jag ska flytta , fast hon säger att allt kommer blir så bra.. Hehe!

Idag ska jag, Micke & världens bästa Emmi (som alltid ställer upp för mig <3) handla färg till lägenheten så att vi kan börja måla imorn!
Så länge sen jag var i lägenheten, ska bli kul att se den igen & få visa den för Emmi :)

Känner mig inte så bra.. Måste lära mig att vila, det går sådär ...

Igår var jag på Skatteverket & beställde nytt idkort! Har rest till Thailand två ggr på mitt pass som är helt trasigt, kommer till Sveriges myndighet & ja då ba ojoj får du använda detta? Oj du har varit i Thailand nyligen?'! Hmm ingen har sagt något förutom nudå, 2 personer .. vAFAN TROR NI JAG GÖR HÄR DÅ?!!!!!!! Haha för att jag inte vill använda det längre, idioter!

För övrigt , jag & Fisi virrade omkring i typ 30 min fast det låg nära hela tiden haha!

Sen åkte jag till mormor & myste & pratade om helmutt!! Hahaha en kille hon var lite förälskad i ,.. Hon förstod inte att jag aldrig hört helmutt HAHAHAHAHA..... Åh min älskade mormor!

Sen på kvällen tvättade jag & mamma upp massa bebiskläder som jag kan använda på min lilla vilde om inte alltför länge!!!!!!! 69 dagar kvar.., det är så overkligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
Flubber sparkade som en galning hela dagen igår, liksom uppåt det är första gången det gjorde riktigt riktigt ont.. Måste fan va en grabb, så som han övar fotboll mot min mage! Eller ja en tjej, som övar balett haha..

Nu ska jag äta upp frukosten & sen röra mig mot lägenheten! :)

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Åååååh du är så fin med din mage!!!!

2013-03-01 @ 10:29:01
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0