Solig lördag

Ska snart åka & träffa Emma! Man får passa på så fort han tar sig från lilla håla i Åre ner till storstaden!

Inatt sov morrhoppan med mig, myyys.. Men hon är ju livsfarlig, i Thailand vakande jag av att hon nöp mig, sparkade mig & knockade mig haha..
Men hon lova att hon skulle sova lungt inatt & det gjorde hon faktiskt! :)

Sen ska jag packa lite hos pappa & tvätta upp lite sängkläder & handdukar till lägenheten..

Sen hade jag tänkt kolla melodifestivalen med någon med det är ingen som kan eller så är dom bortresta haha.. Orkar ändå inte ta mig någonstans så kan bli så att jag tvingar pappa att kolla med mig haha!
Det gillar han nog, dotter & pappa häng vid mellon! Fisi har övergett oss för bonden & Micke för sina föräldrar både igår & idag!

Mamma sa att det var vår ute, så längtar ut lite..
Ska väl ta & göra mig iordning & möta Emma!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0