Smguld smguld

Idag har vi kört över allt från pappa! Så nu är allt på plats i lägenheten.. Tomt i mina rum :(

Ska sova hos pappa idag, skönt.. Eller kanske det blir hos mamma, hehe är här nu & vet ej om jag orkar gå över till pappa..

Vi åkte till Ikea & skulle handla sängben till sängen eftersom Micke damp på mig en gång när jag låg i sängen & lyfte upp hela sängen med mig i & då vek sig benen..
Men såklart fanns inte dom benen kvar, så nu ska han försöka platta till dom & borra nya hål..
Vi kan inte sova på golvet , eller jag kan Inte för jag kommer Inte upp haha! Det är jobbigt & jag kissar några gånger om natten.. Jobbigt att väcka Micke för att han måste hjälpa mig upp, hehe..

Nu har jag myst här Hemma med mamma , Anna, Fisi, & Teddy! Mys :) babyn är sjuk :/ kokhet är hon stackarn!

Idag är en trevlig dag för en bajare, vi vann smguld i bandy & bajen fans hockey gick upp till div 1 :) sköööönt!!

Snart är det dags för sista hemmapremiären på söderstadion! 14 april, tre veckor kvar till bf då! Hoppas jag orkar stå upp i 90 min! Bara jag får lite kokt korv med bröd så ska det väl gå. ;)

Fy vad trött jag är ..

/ sanera

3 hem blir 1 nu, vart börjar man? Inte alls?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0