Sjukling

Mina killar är i lägenheten & fixar .. Dom har varit där hela dagen, tyvärr går det inte så bra med tapeten i vardagsrummet.. Stackarna :( är så glad & tacksam för all hjälp iallafall! Fast min älskade pappa har ont så är han där & hjälper till så fort det behövs!
Själv har jAg vilat, ringt försäkringskassan hade plats 470 i kön, efter en halvtimme las det bara på?! & sen kunde jag ej komma fram.. Men försökte igen & tillslut kom jag fram! Sen gick jag & handlade frukt till fruktsallad & soppa.. Nu tänkt jag sova en stund för att sen kanske ta tag i lite packning eller så!

Blä min hals gör så förbannat ont :(
Måste bli frisk till helgen!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0