Lugg & halvt ögonbryn

Det var så kul att få träffa Emma igår! Vi satt & snackade på ett café i några timmar, hon kommer hem 24 april, längtar!!

Sen på kvällen kollade jag & Emmi på mellon! Pappa slapp :) tror inte vi kommer vinna med låten haha men det blir nog bra!

Har ju funderat i & tjatat ett jävla bra tag nu på att klippa lugg & tillslut igår så klippte Emmi det på mig! Det blev superbra, är bars lite ovan!

Meeeeen sen får jag (dumma mig) för mig att trimma mina ögonbryn lite.... Och ops! Så hade jag bara ett halvt ögonbryn kvar!!! Hur fan lyckats man!?
Vilken jävla tur att vi klippte lugg igår så att man inte ser dom... Har sån ångest nu Hahaha, har inbillat mig innan att jag typ börjat tappa min ögonbryn..
Hoppas att det växer ut snabbt nu!!!

Idag ska jag nog förbi lägenheten en sväng , Micke har mätt upp hur soffan kommer få plats.. Den jag tycker var för stor, men det gör inget för tydligen så har pappa, Micke, Emmi & dan bestämt i fredags att det blir den ändå!
Så jag kan väl inte göra så mkt åt det :) skönt det ändå hehe!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Hahahaha!! Snyggt ögonbryn ;) Ja ibland är det skönt att nån bestämmer åt en så att det blir av nån gång i år ;) haha!!

2013-03-10 @ 10:35:22
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0