Lördag 23/3

Godmorgon!

Förstår inte varför jag envisas med att ställa klockan när jag ändå vaknar över 1 timme innan ändå.. Vaknade för 30 min sen av att det var jäkligt bråttom för att tömma blåsan!

Mickey ligger här brevid mig & snarkar så sött! Vill egentligen väcka honom för jag hsr tråkigt & är hungrig, men min älskling behöver faktiskt få sova!

Har en sån orokänsla (haha ovanligt?) i magen.. Usch , vill bars att den ska försvinna.. Vill bara att bebis är här så jag kan sluta oroa mig lite för en stund..

Ångest för vi inte har några bebis saker hemma, bf är ju faktiskt om SEX veckor / 47 dagar..
Igår sa jag det till Micke att jag var stressad över det & då sa han att vi ska fixa det.. Haha jag sa tänk om bebis kommer tidigare, då får DU fixa allt själv..

Och gissa vad jag drömde inatt då? Jo, att bebis var påväg inatt & vi inte hade något alls, bb väskan var ej packad osv.. Men bebis kom inte, fick åka hem & sen tillbaka flera ggr.. Haha..

Jag tror att det är dags att packa bb väskan faktiskt! Har önskat mig en perfekt väska av tjejerna i present , haha hoppas jag får den (a) (pik EMS!) men ska iallafall tvätta upp flubbers kläder & köpa nappar att koka och så..

Och så får jag nog nöja mig i början med att skötbordet sitter ovanför toan, vill inte .. Men har väl Inte sådär jättemycket att välja på ..?!

Vid 14 kommer Fisi & Anton hit! Mys :)

På måndag kommer vår soffa, och vardagsrummet är fullt med lådor, så idag blir det ett megaryck!

/ sanera

Trött mickey .. <3


Kommentarer
Postat av: Ems

Ska försöka komma ihåg det sötis haha!! ;)

2013-03-23 @ 10:03:58
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0