idag

emmi & dan gick nyss! vi har hängt hela kvällen.. lagade mat åt alla , blev pannbiffar & potatis.. mums.,
micke är hos en kompis & sa att han skulle komma hem senast 1 .. hmm.. nu kollar jag på bröllopsduellen..
 
jag & emmi var i nacka forum idag & fikade & kollade lite..
 
idag hade flubber hicka & det syns på hela magen som guppar upp & ner haha.. gulligt. nu har flubber sin obligatoriska gympa.. eller numera är det så trångt så det är mer att flubber "vrider" sig .. det känns.. oich jag ska ligga ner, helst ej sitta. men ligger jag kn ner får jg inte lft ner i lungorna .. så jag halvsitter nu i soffan..
 
flubber väger ca 2,6 kg nu & är ca 45 cm lång! anna vägde 2,8 kg när hon föddes! och hon föddes efter sin bf! ..
 
tur att vi ska skaffa en y data! haha det tog mig fan 20 min innan jag kunde gå in på internet.. den är fan segare än vanligt..
 
imorgon ska vi kanske tvätta på förmiddagen.. eller kanske bio med systrar & mickey & anton.. får se vilket jag orkar och så..
 
min rygg har pajat nu.. och pucklarna gör så in i helvetes ont!! dom kläms och har blivit ännu värre.. men ska till bm på onsdag & för'ldrarutbildning, så då ska vi boka tid för doktorn!
 
ska fortsätta & kolla på filmen nu´..& äta lite ben & jerrys!
 
/ sanera
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0