Hets

Mår inte bra, skulle behöva sova några timmar till känner jag. Men det finns ingen tid till det.. Gick upp vid halv 10.. Hunnit äta frukost, göra mig iordning & bryta ihop några ggr!

Är helt slut, i kropp & i huvud.. Orkar inte mer, blivit förkyld också.. Idag är sista dagen jag orkar denna hets, sen ger jag upp, då får soffa & tapet komma någon annan gång. Vi är på ruta 0 igen med soffa, ...

Igår var vi ute & flängde från 11 till 16 & sen iväg på kvällen igen, hade så mkt i huvudet att jag missade tiden för förlossnings föreläsningen.. Men idag ska vi på en i huddinge iallafall..
Igår hittade vi iallafall tapet till köket, billig också! Skönt. Idag är sista dagen vi kan beställa tapet om vi vill ha den till helgen & det måste vi ju för annats blir det ingen tapet..

Skulle ha slipat ner skarvar i veckan & så, göra allt förarbete men jag orkar inte.. :/

Nu ska vi iväg igen & kolla tapeter & sen ska jag på spirometri & sen ska vi till huddinge för den där förlossningen föreläsningen..

Vi har hittat en tapet till vardagsrummet , men är rädd att den blir för brun.. Åh orka bry mig mer?! Näää hah..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0