Grateful

Idag vaknade jag typ 10.30 , skönt! Det var väl ca 3 toapauser inatt, och så vaknar jag av mig när jag vill vända på mig, för jag kan längre typ inte vrids på mig själv i sömnen, speciellt om flubber ligger på ena sidan som jag låg på haha.. Men annars har jag sovit helt ok! Kanske till & med kan hoppa över eftermiddags vilan?!

Och känner mig mycket bättre , fortf lite hängig & ont i halsen! Men bättre än igår!
Idag ska jag till barnmorskan 15.45 & sedan ska vi ikväll på teatern "rain man" med mickes familj! Det ska bli kul, har läst boken & sett filmen för måååånga år sen!

Nu ska jag nog bara ligga i sängen & kolla lite andra avenyn, packa lite kanske..

Mina älskade killar kom hem typ vid 23 igår, då har dom varit där heeeela dagen! Stackarna.. Och idag åkte dom typ 11.30 & ska städa ur lägenheten.. Min fina pappa har tagit ledigt, vill Inte att han ska gå sönder.. Måste få honom att vila sen <3 dom är så duktiga! Fixar så att vår lilla familj ska få ett fint hem.. <3

Igår var jag ju då ensam heeeela dagen , då fick jag en känsla att det är så det kommer bli sen i lägenheten.. Hehe men ska nog tvinga över alla till mig! :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0