Friday

Idag skulle jag sova ut & bara ta det lungt.. Men kag vaknade för en stund sen av en kickspark mot blåsan = springa till toan! Haha..

Sen kände jag att jag inte ville somna om för att jag ändå var halvtvaken.. Men tänkte ta en eftermiddagsvila sen! :)

Nu ska jag ta tag & ringa lite samtal & så.. Såklart kolla andra avenyn, Hahaha så spännande!

Sökte ju engelska B distans heltid.. Fick inget svar förrens nu i Tisdags, att jag kom in.. Men den börjar den 18e , jag tänkte att det blir bra & så meeen jag tror inte jag orkar.. Eller pappa påpekade det först & mamma höll med.. Det är no bäst att läsa den deltid på 10 veckor ist för 5 i höst..
Orkar inte stressa nu, vill bara ta det lungt nu de sista veckorna innan flubber kommer!
Så så får det bli!

Ikväll ska jag hem till Jessica, skulle ha träffat dom för typ 3 veckor sen.. Hehe förra veckan ringde natta & var orolig varför jag inte svarade , så lovade att vi skulle ses nu i helgen, vilket jag såklart hade glömt.. Haha vad har jag för minne?!

Så nu när jag ändå är vaken kanske jag ska åka förbi mormor om jag orkar? Sen ska jag hämta min lilla morrhoppa på skolan!

Usch vad trött jag är .. Kanske borde sova ändå.. Hehe..

/ sanera


Kommentarer
Postat av: bini

morrhoppa hahaha :D
rolig!!

2013-03-08 @ 14:25:20
Postat av: Sanera

Hahah hon är en riktig morrhoppa ibland! ;)

2013-03-08 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0