Foton

Igår firade världens bästa Fisi! <3
Supermys var det, familjen precis som den ska vara.. Mycket skratt & då blir jag lycklig.

Fisi & Anton ska sova hos oss på fredag så att hon kan fira mig innan hon ska till jobbet på lördag.. Min söta älskling <3 och på torsdag ska morrihoppi sova hos oss & på lördag sover pappa hos oss! Haha fullt hus! Precis som jag vill ha det :)

Nu sitter jag & mickey & väntar på tåget i Älvsjö! Vi ska ju åka & ta gravid bilder nu..

Min lugg ser för jävlig ut haha.. Sminket orkade jag inte bry mig om.. Har inga trosor som passar nästan så nu hoppas jag att trosorna jag tog inte visar allt för mycket haha.. Detta är ju verkligen inte min grej, men jag vill verkligen ha en sån hör bild.. Vi får göra detta gratis mot att dom får använda våra bilder i sin reklam.. Hehe tur att studion inte är så stor , den ligger i Skogås!

Hoppas det blir bra :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0