Första morgonen här

Godmorgon!

Vafan gör jag uppe nu & varför i helvete har jag varit vaken i 40 min!?
Jo, för att 1. Min kropp ställer om sig nu på att bli mamma, och förbereder sig på att vakna av små ljud så jag vaknar av flubber sen. Visst är det fantastiskt ? (Men kan det inte dröja 7 veckor? Flubber är ju inte här än!)
2. Vaknade ju av att Micke gick upp för att gå till jobbet.
3. Kunde inte somna om direkt eftersom jag är tvungen att tömma blåsan , trots jag gör det under natten..

Så nu funderar jag på att äta frukost eller försöka somna om igen... Hmmm.. Är dödstrött!


Igår så åkte jag & Micke till lägenheten för att röja lite & skruva ihop sängen osv, sen kom Emmi & Fisi över så åkte vi och handlade rullgardin, lite kuddar (fick en jättefin kudde av Fisi <3) osv! Sen blev det storhandling på Willys, Fyfan.. Haha.. Jag försökte få Micke i flera timmar hemma att komma på olika maträtter istället för att springa runt där , men ja nä det gick ju inte..

Sen åt jag, Micke & Fisi middag hos oss :) vi gjorde egen pizza, haha när Fisi ska öppna tonfisken "har ni sånhär som man öppnat med?" Haha bröt fan nästan ihop för vi hade kämpat med att kavla ut degen ut brödkavel haha..
Sprang över till grannen..
Och osthyveln vi köpte på Ikea hitta vi inte heller.. Så måste jaga osthyvel & konservöppnare idag!

Vi hade det supermys igår! Stackars Fisi missade bussen & sen tåget.. Snart så behöver hon inte åka hem, soffan kommer snart!!

Första natten gick bra! Tror att det beror på att min älsklings Fisi var med & myste med oss, känner mig alltid hemma med Fisi & mickey!
<3

Önskade dock att hon skulle vara här nu när jag måste hitta plats åt allt haha.. Kommer få ett utbrott :)

Känns dock lite konstigt att jag bor här nu, har nog inte fått in det i min skalle än , hehe..


/ sanera

Flubber sparkar på som vanligt & jag har fruktansvärt ont i min navel ..


Kommentarer
Postat av: Ems

Flubber!!! :D hihi.. Hahaha jag pekade ju på konservöppnare och osthyvel på lagerhaus och frågade om ni hade det xD hahah!

2013-03-19 @ 08:57:19
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Ems

Flubber!!! :D hihi.. Hahaha jag pekade ju på konservöppnare och osthyvel på lagerhaus och frågade om ni hade det xD hahah!

2013-03-19 @ 08:57:20
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha ja vi hade ju det, men det ligger inte dör det skulle! Haha

2013-03-19 @ 13:34:47
Postat av: Anonym

Soffan kommer forma sig efter mig för jag kommer sova där så mycket :D jag kom på att jag måste få en låda att ha alla saker i :)

2013-03-19 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0