en torsdag

åååååh herrrre.
 
sitter & försöker bli svensk medborgare.. tusen konstiga frågor.. haha var tvungen att fylla i om min sambo.. tur att han är svensk hehe. men nu tog det stopp för jag behöver mitt pass & det ligger i lägenheten & jag är hemma hos pappa.
 
som tur är har jag e leg så jag kan avbryta & fortsätta sen. annars hade jag blivit galen.
 
vaknade 6,45 imorse & trodde klockan var 8,45, men somnade om tills den var 8,45 på riktigt.. hehe.
 
igår åt jag & pappa middag & myste :) idag vandrar jag över till mitt andra hem & myser med babyn & fisi! och lite med mamma innan hon ska iväg!
 
kl 12,30 ska jag ÄNTLIGEN klippa mig, senast jag klippte mig var dagen innan lisens student.. 9 månader sen hahaha......
 
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0