en jäkla massa

igår så åkte vi till en målarbutik i sockenplan & så hittade vi tapeten som vi ville ha i vardagsrummet & det var 15 % rabatt , så vi slog till! vi har ju letat & letat, och när jag väl hittar något jag vill ha så vill jag ha det. och micke gillade den jättemycket också! och typ 400 kr per rulle är det billigaste man kan komma undan om man inte väljer ngt från bauhaus / rusta!
 
så i helgen kommer micke, pappa & mickes pappa fixa i lägenheten & sätta upp tapeterna!
mickes bror & hans tjej hade en jättefin tapet i sovrummet förut & hade en rulle över , så vi kunde få den & den kostade 870 per rulle så vi behövde bara en till & då kändes det värt, för vi gillade verkligen den! så vi skulle beställa den också & då när dom ska beställa den har JUST den utgått :(
 
MEN, haha mickes bästa kompis mamma har den tapeten i sitt sovrum , så nu ska micke ringa & höra om det finns någon rulle över som vi kan få köpa! man kan ju alltid hoppas :)
 
igår var jag ju på atsmakliniken också & blåste en jäkla massa, men ska göra om det sen när jag har fött för att då kan man se bättre eftersom nu har jag en jättedålig utandningskurva pga magen haha.. idag var jag också hos läkaren , då var det astma & allergi utredning.. så fick blåsa idag igen, & läkaren var jätteroilig haha .. han trodde jag har astma, men ska som sagt kolla det sen igen. fick massa medecin jag ska ta nu när det är så svårt att andas, haha men det har jag ej råd med! men han trodde att det kunde bero på ozzy :( .,.
 
fick ett par till mammabyxor idag av mícke! så nu har jag iallafall två att välja emellan, min nutte ville göra mig så glad & hittade en skjorta som han tyckte jag ska ha .. men jag sa att det var viktigare med nya mamma trosor, så jag tyckte jag var så duktig som tackade nej! hha , men min älskling ville att jag skulle ha den ändå så får den vid lönen .. min snuttis.. vi klarar nog oss bra såhär tror jag, även fast det är jobbigt såklart.. har inte råd med medecin eller så men men .. det är väl inte dödsviktigt?!
 
nu ska jag kolla på andra avenyn & vila ... skönt!
 
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0