Djungeln bland soffor & tapeter hittar ni mig

Helt slut! Som vanligt.. Min kropp orkar inte mer, inte mitt huvud heller..
Tapeter , soffor osv.. Det är jobbigt & svårt när man inte riktigt orkar..
Men men finns inte så mycket att göra åt det!

Snälla pappa följde med oss idag, vi kollade soffor & tapeter,. Vi hittade 2 olika soffor som vi gillade & en tapet till vardagsrummet, men den var väldigt dyr så vi måste kolla lite till..
Skönt att ha med pappa, han tänker på saker som jag & Micke inte har börjat tänka på än och så! Så då blir det lättare att veta vad man vill ha & inte vill ha..

Pappa köpte knivar, stekpanna osv till oss idag.. Så jävla dyrt att starta upp ett nytt hem från grunden på 1 lön, ska ha barn osv.. Därför är jag så jäkla tacksam för all hjälp vi får , det betyder så mycket <3
Jag menar det är vi som "valt" att göra såhär med barn & lägenhet, ingen annan & därför är det ju ingen annans skyldighet att hjälpa oss eller stödja oss, fast alla gör det ändå & det känns så jäkla bra & är så lycklig för det <3
Det är inte alla som har den turen att ha så bra människor omkring sig, som stöttar & hjälper och förstår & respekterar vårat beslut..

Har legat & kolla andra avenyn i sängen efter vi kom hem idag, helt fast haha..

Den senaste tiden har jag blivit tröttare & mitt tålamod sjunker fortare.. Idag tyckte Anna att jag var arg på henne & dum för att jag satt tyst & åt middagen & låg i min säng.. Haha hon glömde att jag kom & pussade på henne när jag kom hem, att jag hjälpte henne att välja kläder till hennes uppträdande imorn i skolan osv.. Hehe. Sen sa hon "såååå mycket bättre.." När jag kom & pussade henne & förklara att jag var tyst för att jag är trött..

Det är jobbigt att ligga ner , så svårt att andas , känner flubber trycka uppåt & luften går inte ända ner i lungorna .. :/ ska försöka hitta en kudde till så jag kommer högre upp..

Nu måste jag sova! Imorn ska vi leta vidare efter tapeter & soffor.. Och på kvällen är det förlossning föreläsning på SÖS som vi ska på ..

Lägger upp på 2 bilder på sofforna .. :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0