42 dagar <3

Ligger i vår nya sköna soffa med babyn på mig :) snarkar för fullt haha :)

Och till min stora glädje; sex and the city filmen går på 4an!!! Åååh världens bästa film..

Igår var jag på Ikea med ems & handlade lite saker! Nattduksbord, gardiner osv .. Nu börjar det kännas mer som ett hem här! Trots alla jävla lådor haha..

Det vi verkligen behöver är är en garderob & ett soffbord så är jag nöjd en stund ...

Imorn blir det städning & gå till tippen med alla kartonger & bakning med babyn! Sen på kvällen blir det middag med mina tjejer!
Juste vi måste ta oss till Willys också haha . Fan skulle vara skönt med bil nu....

Måste vila också, stränga order från bm... Känner det också, men är så jäkla svårt när man känner att man måste göra saker..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0