1 mars = en lägenhet rikare

Sitter här i lägenheten & äter havrekakor & kollar på när pappa & Micke håller på att spackla, målartvättar osv.. Finns inte så mycket för mig att göra! Blir beordrad av pappa att sitta ner hela tiden., haha eller snarare "Sandra, sitt!!" "Sandra nu sitter du ju inte.."
Det är tur att jag har honom :)
Vi vandrade nyss till Lidl för att handla lite , men dom hade ju inte ett smack! Så nu måste jag få middag snart innan kakpaketet är helt slut, hehe.

Kan inte fatta att dethär är vår lägenhet.. Det känns faktiskt bra! Bättre än vad jag trodde, längtar faktiskt tills jag bor här (med mina människor som sover över här ofta, så ska det nog gå bra!) dock blir jag så stressad över allt, tror jämt att allt ska bli perfekt osv.. Jag stressar upp mig i onödan! Det blir nog bra tillslut :)

Jag, Emmi & Micke var ju runt & handla målarfärg & sånt idag också.. Vi har färg till hallen & vardagsrummet nu.. I köket blir det tapet , trots allt! För det blev för jobbigt att måla om hela köket! Så nu ska vi leta tapeter till köket, sovrum & vardagsrum.. Det får bli veckans projekt.. Sen behöver jag fan semester! Har så jävla ont i min rygg & tyngden som trycker mot min murra :( ..

Tack Emmi & pappa för att ni är så snälla & ställer upp!! <3

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0