Trevlig lördag

Nyss gett Albin ersättning & dragit han tills han somnade i vagnen.. Ska också sova nu...

Natta & Jessica kom ju över igår & vi hade det väldigt trevligt här & drack lite vin! Sen gick vi ut till sommar.
Jag hade det väldigt trevligt! Så skönt att få komma iväg & träffa mina kompisar, att bara få vara Sandra & släpps allt en stund, även fast jag inte riktigt kunde släppa min lilla kille..

Alkohol kommer jag nog vänts med ett bra tag med innan jag dricker igen! Det är liksom riktigt inte värt det för mig, pumpa brösten & ge prinsen ersättning.. Nä, någon gång ibland, visst! Men jag kan faktiskt ha kul utan alkohol också! Blev inte full igår & det var väldigt skönt, höll mig på mattan haha! Påverkad , ja verkligen. Men inte så att jag inte kan ta hand om mitt barn, men å andra sidan gjorde min stora prins det ❤

Skönt att få hänga med natta & Jessica, saknat dom! Jessica & jag stöttar varandra när det gäller att gå ut som mamma, man kan känna sig lite dum & som en dålig mamma för man väljer att gå ut & ha kul.. Men varför? Vi har väl rätten att också ha roligt & för det är vi inga dåliga mammor, tvärtom! Om man bara sitter hemma hela tidn så blir man nog bitter & DÅ blir man en dålig mamma!

Min mamma tjatade hela tiden igår (Anna & mamma kom över & var hör med Albin & Micke hela kvällen) om hur kul & bra det var för mig att få komma iväg en stund..

Jessica & natta tyckte det var tråkigt stt jag åkte hem vid 00.30, men jag var så trött & det räckte för mig! Klubbning & dansa har jag inte saknat haha!

Väldigt trevligt & skönt! Men om jag ska vara ärlig så kunde jag Inte släppa tanken på mina grabbar hemma & det är okej för jag är en mamma nu & mammor släpper aldrig helt kontrollen har jag hört..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0