Skön dag

Idag har Albin inte låtit mamma göra så mycket, skrikit så fort jag la ner han.. Hann dock slå in mickes presenter, men annars var det bara att ha han på armen ❤

När jag bytte på han så fäste han blicken på djuren ovanför skötbordet & skrattade utan ljud, men det kommer snart tror jag! Stolt mamma.. Han gjorde det flera ggr :)

Sen hade vi BVC, han väger 3975 gr & 53 cm! Min stora kille ❤ växt 300 gr på 2 veckor, följer kurvan perfekt!

Ska sluta väcka honom gör mat nu , känns läskigt! Men bm sa att jag kunde ställa ett larm på natten så det kändes bättre för mig :) haha, kontroll mamman..

Sen så kom världens bästa bff & gudmor förbi & så promenerade vi!! Längtar tills augusti, då har vi henne lite närmre ❤❤❤ supermys var det!

Imorn blir Micke 25 år! Så ska snart baka morotskaka & kakor som han har beställt :) Imorn kommer även hans familj över med middag & vi bjuder på fika :)

Kl 14 imorn ska vi till kommunen & fastställa faderskapet..
Tydligen om man inte är gifta & faderskapet inte är fastställt & tex om mamman dör vid förlossningen går vårdnaden över till mammans släktingar tills man har tagit blodprov & fastställt det.. Läskigt :o men jag överlevde! :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0