Prinsen en månad ❤

Ligger & ammar min fina kille.. Mitt i allt så bara släpper han tutten & ler mot sin mor. Inte en gång , utan tre.. Åh smälter. Dog lite inombords, jag har världens finaste son ❤❤❤


Som blir 1 månad idag!! Tiden går så snabbt.. Min älskling, så mycket kärlek till den lilla killen ❤❤
När han kollar på mig med sina blåa fina ögon.. Då fattar man vad livet är till för, det största man kan bli här i världen är att bli förälder .. Att bli mamma ❤
Allt är värt det tusen ggr om för min lilla prins ❤❤

Igår lämnade jag honom för första gången i flera timmar, ångest! Har jag lärt mig något så är det att : aldrig aldrig aldrig aldrig lämna honom igen. Haha. Men fy vad jobbigt det var ..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0