Påväg till koster

Mickey mådde väldigt bra igår, någon form av magsjuka.. Nooooot. Bakissjukan! Men han fick vara uppe & ta hand om bebis för jag mådde inte heller bra!
Vi åker ju till koster idag! Kommer hem kanske om en vecka, vi vet ej än!

Inatt var första natten min bebis sov borta förutom bb, & nu är det dags för hans första resa :)

Det tog lååång tid för oss att packa igår, en som springer & spyr & en som ligger i sängen helt slut av förkylning.. Vi var hos mickes föräldrar vid 20 & åt middag då! Sen la vi oss, har sovit sådär! Albin vaknade efter 3 timmar & jag kunde inte somna, så hade sovit typ 2 timmar & sen efter amning så somnade han ej om. Så min älskade Micke har haft han sen 4,30.. Direkt när vi la han i vagnen (ca 8.30) så somnade han & sover fortf!

Sitter på tåget nu, är väl framme i Strömstad ca 15.30.. Tåget gick 9.50.

Det är inte bara vi med barn som ska till koster. & alla barnfamiljer verkar ha hamnat här. En unge framför mig är åksjuk, så han spyr typ hela tiden .. Men hans mamma är inte så snabb med påsen, hon har missat de senaste gånger så det är spya i gången.. Tur att jag är förkyld.. Men ljudet av när någon spyr eller har en genomskinlig påse, ja den är riktigt vidrig!
Sen har vi ett par till ungar här som alldeles nyss hade ut hans mammas kaffe över hela mamman.. & nu hade han mjölk över sig själv..

Haha man intalar ju sig att sådär kommer inte min Albin bli.. Det gjorde nog dom också. Men om några år sitter jag nog här med kaffe över hela mig & en Albin som sitter & skriker att han minsann bara var 8 veckor när jan var på koster första gången (barnen "tävlade" om det nyss.. ) haha. Men det är ju bars barn. Men jag gillar bara mitt egna haha. & har nog bara förståelse för min lilla skrutt.. Hehe.

Sitter & läser en bok som jag köpte, "i stundens hetta".. Handlar om mord på Sandhamn! Den är spännande :)

Saknar redan min mamma,pappa, systrar osv.. Buhu.. Mamma har nog aldrig varit ifrån Albin mer än 1 vecka .. ;o

Nu var det dags för den åksjuke ungen att kaskadspy, spyr han på mig eller Albin skriker jag fan rätt ut & kastar ut han & hans mamma!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0