Nu är det sommar på riktigt

Här ligger jag med tuttarna i värdet! Gör inte mycket annat nu förtiden.. Hehe.
Grodan har ont i magen idag & har inte bajsat på heeeela dagen, sp jag bara spänt går & väntar på en överfylld bajsblöja, då skulle denna mamma bli så glad!
Så det enda som lugnar prinsen är att amma honom, så det har jag gjort mest hela dagen känns det som..

Vi var ju på babyns skolavslutning. Min fina stora tjej!!!! ❤ Tiden går så snabbt, snart tar hon väl studenten.. Detta var hennes sista avslutning på mörtviksskolan, hon börjar kulturama till hösten!

Sen myste vi hos mamma & sen åkte vi till mormor & åt lunch & rensade (vi försökte , men mormor bara spar allt som vi kastar..,...)

Kom hem nyss.. Måste säga att det är jävligt skönt att bo utan insyn så man kan gå omkring i trosor hela tiden, är så varmt här! Och det är ändå ingen idé att ha på sig en tröja , blir ju blöt av all jävla mjölk på 2 SEK..

I helgen kanske jag ska ut & ta mig ett glas med natta & Jessica! Ångrade mig i samma sekund som jag sa det, haha.. Nä men har inte varit sugen än, men blev lite sugen på ett glas kallt mousserande, men skulle lika gärna kunna vara alkoholfritt för mig! Men vi får se hur det blir, är jag redo att lämna prinsen igen? ❤

Ligger & väntar på att storprinsen ska laga mat, tror det blir hemlagade köttbullar idag.. Fyfan vilken lyx att få middagen serverad varje dag ❤

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0