Mys dag med mormor/ mamma <3

Inatt fick jag & Micke lägga oss tillsammans för första gången på läääääänge! Micke brukar ha Albin tills han somnar så tar jag passet efter det sen, men inatt somnade han alltså innan oss.. Lite gnäll, men fick han att somna om!

Sen imorse så ammade jag han i över 1 & halv timme, ville inte sova .. Bara gnällde , tillslut somnade både han & jag i sängen. :)

Sen ringde mamma & var utanför med nyrakade ozzy! Så fin han är , nöjd kille! <3

Sen gick vi en låååångpromenad & fikade på ett café .. Kollade hus & pratade & myste,. Det var så mysigt att få vara med mamma , bara vi tre ❤ har Inte fått ha mamma för mig själv sen förlossningen! Blir lite så när man flyttat hemifrån & skaffat barn .. Hemma kom mamma alltid ner & myste i min säng & så.. Iallafall supermysig dag!

Sen körde mamma en mormor ;) började städa här hemma , haha skönt! Så jag fortsatte när hon gick, rensade ut TVÅ påsar med mat... Usch!

Men jag hann Inte mer ön så för sen ruttnade Albin på att ligga i babygymmet, så fort han var hos mig blev han lugn., han har nog ont i magen.. Blir bättre när jag bumpar han över rumpan.. Är nog alla ersättning från i fredags & igår! Vi var på Grönan hela dagen igår! Så idag var vi helt slut..

Nu ligger han & sover här på mitt bröst, väldigt mammig sen mormor gick, men det får man gärna va för mig! :)

Ligger i soffan & väntar på att Micke ska bli klar med kycklingsalladen..

Jag trodde innan min lilla bebis kom att nu skulle jag ha all tid i världen som mamma ledig, laga mat & städa & fixa .. Men icke, jag hinner inte annat än att amma, byta blöja osv.. Hinner knappt äta själv, slänger i mig frukost & sen blir nästa mål när Micke kommer hem, ibland en macka eller en glass .,

Men jag klagar inte!! Är så lycklig att få ta hand om min lille prins ❤❤❤❤

Snart kommer gudfar & Jennifer & Jakob förbi!
& imorn ska vi träffa älskade gudmor ❤❤❤ mys!!!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0