Min älskling 25 år <3

Idag har min stora prins fyllt 25 barrar! & det började vi fira redan inatt genom att han fick sova på soffan hela natten, lyx! (Sån lyx hade inte ens jag & då var Inte flubber ens född men körde bongotrumma mot min blåsa varvat med revbenen!)

Så imorse kom jag & Albin & sjöng för han! ❤ & gav presenter! Av mig fick han tre linnen/ tröjor & ett par shorts & av Albin fick han en eltandborste :) sen ska vi även ta med han på brunch på Clarion sign, super gott där! Så han var väldigt nöjd! Han fick en resa av sina bröder till Riga & pengar & en Gant klocka av sina föräldrar! & en föräldrar bok , som är superbra!

Fastställt faderskapet har vi gjort, så nu är han pappa på papper också :)

Sen bjöd jag på lunch i Globen & sen kom hans föräldrar & Simon & Rachel! Vi har ätit god middag & haft en trevlig kväll.. Märks att man är lite äldre nu hehe, när man njuter av sällskap & god mat istället för dansa hela natten & vara full!

Vi drack alkoholfri champagne istället , satt bättre än med alkohol för nu minns jag allt ;)

Inatt ligger lillgrodan på pappans sida, skönt.. Imorn 11.30 ska jag & syster på ansiktsbehandling , ska bli mys!! ❤

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0