Grill

Hade ju suprisegrillningen för Micke idag! Väldigt lyckat & trevligt :)
Micke blev lagom full ;) han var så glad för jag hade fixat det, såklart för min älskling <3
Han lär ju ångra sig snart när hsn för ta Albin , hehe. Känner mig ännu sämre nu, det rinner ur mina ögon för hela kroppen värkeeeer...

Mickes föräldrar är så gulliga, kommer hit på deras (33e!!!!) bröllopsdag.. Längtar tills jag får fira sån med min mickey <3

Annars då? Jo ligger & funderar på montessoripedagogik eller Inte.. Det är frågan. Många val.. Dagmamma eller dagis? Vill ha dagmamma! Men det är inte så jäkla lätt att hitta nu som då.. Kanske jag ska starta själv?! Hehe, vore ju perfekt om vi hade haft större lägenhet & jag hade några kurser inom ämnet.. Ska ha min bebis hemma så länge som möjligt iallafall!!!


Fyfan., tror febern nått mig nu.. Tror kanske Micke får ge ersättning nästa gång. Är helt jääääääävla slut!!!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0