Efterkontroll

Nu ska jag & grodan iväg till mvc för min efterkontroll! Jag "tror" (=hoppas) typ stt hon säger " så nu är fu läkt både psykiskt & fysiskt & nu kan du leva som vanligt igen!! Du kommer inte få attacker & tänka på förlossningen & det kommer Inte göra ont när du bajsar längre.."

Men tyvärr funkar det ej så! Men men, kropp & sinne tar den tid de behöver ..

Efter det ska vi möta pappa/ morfar ❤❤❤❤

Inatt hade jag ställt larm på 01.30 för att mata prinsen , men sen så hade han ej vaknat & jag snoozade i 100 år, tände lampan osv.. Men somnade om haha, sen kom Micke in med han 03.30 hehe. Han hade sovit med Albin i vagnen & Micke på soffan..

Sen efter det har han vaknat varannan timme för att äta, lagom trött är jag!

Fortf Inge bajs...... Idag blir min älskling 6 veckor! Tänk att idag för 6 veckor sen schakt nu så låg jag & var helt öppen & bara väntade på att få föda ut honom! Dröjde 3 & halv timme innan han äntligen kom, men det var jag då lyckligtvis ovetande om! ;)


/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0