Två månader ❤

Prinsen två månader .. Herreeee... Tiden går för snabbt! Hänger inte med.. Kan inte fatta att det var två månades sen vi nu låg uppe på bb & kollade på vår skatt, trötta, glada, förvirrade men fyllda med kärlek .. Känslan när tillslut förstår att man blev mamma trots några oklara minuter, när allt var bra igen, när Micke äntligen kom in med lillen & sa "det blev en liten Albin.." Tårarna bara sprutade på mig & mamma.. Så fick jag hålla i min lilla son för första gången..

Alla dessa känslor som kom på en gång , allt kämpande .. Det var nu över.. & jag lovade från första stund jag såg honom att jag ska göra allt i min makt för att skydda honom mot det onda, göra allt för att han ska få ett sånt fint liv.. Min älskling. I samma sekund kom Micke på andra plats & jag med. Alla värderingar man hade innan seglade ut genom fönstret .. Helt stört hur man ändrats i tänket, men ändå är samma person. Hur allt som var viktigt innan, nu inte spelar någon roll alls..

Min lilla Albin, jag älskar dig något fruktansvärt! Hur ska jag kunna älska dina/ ditt syskon lilla mycket.. Hehe nåja, dröjer ett bra tag på den fronten tror jag...

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0