Krångel

I torsdags var ju vi & vägrade vår Lilleman. Han hade gått upp 700 gr & vägde hela 5125 gr! & 57 cm (sist 61 cm men dom hade mätt fel)

Så det är tack vare tillägger som han har gått upp..
Iallafall så var vi där & träffade en bm (det enda jobbiga med att få barn på sommaren är att alla har semester så man får träffa 100 olika)
& hon hade ingen koll att vi var där för viktkontroll Utan trodde vi var där för 12 veckors vaccinet..
Så då bestämde vi att vi skulle ta fet när vi öndå var där .. Hon frågade om vi ville förbereda oss mentalt .. Men jag sa att jag aldrig kommer bli mentalt förberedd..

Grät när vi bara pratade om det. Micke fick hålla i honom , sen fick han 1 spruta i vardera lår.. FYFAN VAD HEMSKT DET VAR. Först tog hon första sprutan & han hann inte ens börja skrika innan hon tog den andra.. Sen blev det helt tyst & sen kom dethär hemska gallskriker...

Jag grät , han grät.. Han fick komma till mig så tröstade jag honom.. Han snyftade till & med.. Usch det var hemskt.. Sen på kvällen fick moster Fisi hjälpa mig när jag stoppade in en supp Alvedon i rumpan för han var trött & varm & inte ville äta..

Frågade hon bm vad vi skulle göra nu .. Hon sa om jag vill helamma ska jag sluta med tillägget. Men det är hu det som fått han att gå upp!?

Allt var konstigt & man inte riktigt ngn som har koll på allt & jag vet ej när "vår" bm kommer tillbaka , fick inget svar när jag ringde idag..

Amningen började förra veckan (obsdag) att krångla, Albin ville inte ta bröstet osv.

Så denna vecka har varit jobbig med beslut som ska tas osv! Vill inte sluta med amningen.. Blir helt deppig, men kan å andra sidan inte "tvinga" på min son något , det är så frustrerande & varken bra för mig eller han.

Anna är här & ska sova här idag! Imorn ska bara hon & jag på bio! & Albin ska för första gången vara en längre tid hos någon annan än mig & Micke! Morfar! 💙

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh världens sötaste kille!!!!! :D

2013-07-31 @ 09:01:40
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0