Kärlek

När ska jag vakna ur denna bubbla?! Hur är det möjligt att älska någon såhär mycket? Ett sånt litet knyte, eller pyret som hans farmor & farfar kallar honom..

Han är så söt så att jag får diabetes, han är så söt stt jag dör söthetsdöden varje gång jag kollar på han.. Han är så vacker att mina ögon gör ont när jag kollar på honom.. Kan ligga & stirra på honom varje dag resten av mitt liv..

Alla dessa känslor, vet liksom Inte var jag ska ta vägen ibland.. Min son är 120 % perfektion..! Åååhåhå . Kan man vara kär i sin son på ett normalt sätt? Isf är jag nog det..

Förstår vad mamma kände när Fisi var påväg, "hur ska man kunna älska ett barn till?" Hon sa att det Inge var några problem, men jag förstår inte hur det ska gå nu.. All min kärlek går till han. Älskar han så mycket att jag spricker..


HUR I HELVETE KAN MAN VARA SÅ JÄKLA VACKER?!?! älskar dig min fina älskade son <3 jag & din far kommer & gör allt i vår makt för att göra ditt liv så bra som möjligt.. Vår älskade lilla prins ❤ det får aldrig hända dig något..

Smälter som glass i solen när du tittr med dina stora blåa ögon på mig när jag ammar dig, när du alltid håller din lilla hand på mitt bröst, ofta nypet tag i min fria bröstvårta.. Hehe, det gör inget..

Ja herregud. Livet är bra jävla fantastiskt! ❤❤

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0