Jobbig natt

Lilleman vaknade 3 inatt & ville ha mat.. Dom två senaste nätterna har jag tagit Albin själv för att Micke har börjat tidigt på morgon.. Så igår skulle han ta honom för idag så jobbar han kväll..

Inatt har jag varit så jäklaaaa arg att jag fan funderade på att kasta ut mickes ps3 genom fönstret.. Jag var så arg så jag Inte kunde somna fast jag var dödstrött.. Jag ville bara skriks på han men eftersom att hans humör på natten är värre ön värst så visste jag att det skulle gå åt helvete. Så jag väntade tills imorse..

Som sgt skulle Micke ta honom inatt.
1. Han vaknade inte när Albin började skrika, när han väl gjorde det & skulle hå & byta blöja satt han i sängen länge innan han gick....

2. Efter amningen så skulle Albin få tillägg..

Då sa Micke: men kan fu hjälpa mig då?!

När jag har han HELA nätterna ligger Micke på soffan & sover HELA natten, jag klarar av att ta Albin & göra tillägg samtidigt .. Så då blev jag arg & ledsen för att jg kämpar för hans skull på nätterna , varför kan han inte göra damma sak för mig? Jg får Inte sova hela nätter för jag kämpar med amningen , men då när jag har ammat klart & han ska ha han då ska det väl fan vara samma villkor för mig?

Tillslut la jag mig på soffan & hade precis somnat & då skriker han "HJÄLP" , livrädd vaknar jag & hoppar upp & springer in i sovrummet.. Då har Albin spytt på mickes rygg.. Jo det var mycket. Men det klarar man väl att torka bort.. ?

Så tillslut så orkade jag inte tjafsa mer eller tjata på att han skulle hå upp , så jag gav tillägg nästa gång osv..
Så mycket för min natt ! Tack! Morr..

Samtidigt tycker jag synd om honom som ska jobba ikväll, så jag sa åt honom att gå & sova lite nu.. Men på samma gång så kan jag ju inte ta han varje gång Micke jobbar? Det orkar jag inte.

Så nu ska vi bestämma om vi ska köra varannan natt eller hur vi ska göra. Men en sak är säker : jag kommer köra samma villkor som han gör med mig..

Så jäkla trött , ledsen & bitter..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0