Att vara mamma <3

Det Värsta med att vara mamma är att vara människa..

Människor gör misstag, och som mamma vill man vara perfekt & felfri & då är det jobbigt att vara människa. Man vill vara någon form av superwoman mamman. Man vill hinna med allt, man vill veta allt, man vill kunna göra allt osv..

Man vill inte göra misstag , för varje misstag man gör är som ett steg neråt. Man känner sig helt värdelös. Tror att det är ännu värre när man blir mamma för första gången, för det är verkligen som bambi på hal i is.

Men jag är ingen omänsklig supermamma, jag försöker istället vara en mänsklig supermamma. Den bästa jag kan vara för min lilla son & man gör misstag, det är det jobbigaste för mig att acceptera. Men jag kämpar & kommer kämpa varje dag hela mitt liv för stt göra allt så bra som möjligt för min prins. Han har sen han kom för två månader sen kommit i första hand & så kommer det alltid att bli.

Men jag klarar även av mer ön vad jag trodde innan Albin kom, jag förvånar mig själv flera gånger per dag med att klara saker jag måste bara för att jag är mamma. Och det är jag väldigt stolt över. Och jag är väldigt stolt över mig själv & min lilla familj ❤

Jag älskar min son så obeskrivligt mycket & jag älskar stt få äran att vara mamma just till min älskade prins. Jag är mamma, livet blir inte större eller bättre än så ❤

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är o kommer bli en jättebra mamma o Micke en jättebra pappa :)

2013-07-05 @ 00:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0