Zzzzzzzz

Ligger i sängen & ska sova snart.. Känner mig inte alls trött, men ska läsa lite på 1 av de 3 "mamma böckerna" jag lånade på biblioteket idag! Får se om det är till någon nytta hehe.

Ska till arbetsförmedlingen imorgon på kartläggning för ungdomsgarantin, tror dock inte att jag har rätt till några pengar eller så , men vi får se min handläggare var ju jäkligt mån om att vi skulle undersöka det iallafall. Är aldrig med där för att få pengar eller bidrag, så jag förväntar mig inget. Men lite pengar skulle ju inte sitta fel nu dock.

Ska även ta tag i en engelska B kurs & kolla om det finns någon jag kan börja på nu! Blev inspirerad & peppad av Bini!

Var verkligen skönt att få träffa min bästa vän idag också! Så trevligt att få se hur lokalen såg ut & träffa hundarna & ange! Soffan var ju riktigt skön, hehe sån vill jag med haaa..
Tack B för att du finns i mitt liv. Älskar dig så mycket & vid dig vid min sida så känns det som att jag klarar allt <3

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0