Vaaaarmt

Klockan är 14 här & vi sitter på vår favvo frukostresturang :) vi behöver inte ens beställa dricka , han kommer direkt med det vi vill ha :)

Suttit här ett tag nu, Anna är så duktig & gör läxorna :)

Jag gick nyss för att kolla tour shops.. Haha det gillade inte mamma att jag ska gå själv, men det gör hon aldrig utomlands.. Kommer ihåg när vi var i Grekland & jag rökte då utan att mamma visste det & försökte smita iväg , inte helt lätt.. Men jag är tillbaka & lever!

Svettas ihjäl för övrigt, det fläktar idag men hjälps inte såååå mycket..

Är helt uppsvullen överallt, mina lår går ihop när jag går hahah.. Inte alls svettigt :) har väl gått upp några kilon här, mamma tvångsmatar mig med hennes mat & allt ska vara uppätet hahah.. Hon tar väl hand om oss 3 :)

Haha snacka om dålig självinsikt , jag har inte förstått hur stor jag har blivit förrens jag testade min bikini & såg hur jag ser ut som en stoppad korv!

Alla säger "men du är ju gravid" jooo tack, väl medveten om det men tyvärr blir viktippgången inte alltid lättare för det! Men trivs ändå ganska bra som tjockis, man får äta massa gott :)

Haha det var en kvinna som frågade om Anna var min dotter.. Förvånad blev hon när vi sa att mamma är mamma till båda hehe :) men sen kommer väl alla tro att mamma är mamma till flubber när vi åker hit förhoppningsvis om två år!

Mmmmm färsk annans måste vars det godaste som finns.. Färsk annans jucie är nog liiiite godare iof hehe :)

Nu ska vi gå till poolen & sen blir det nog kanske massage hos Annas "vänner" haha dom slänger sig över henne "så vacker" herregud.. Lärde Anna säga hej på thai , dom dog typ lite! Hon är så duktigt & tackat på engelska & beställer ofta själv! Min duktiga tjej :)

HAHAHAHAHA Anna hällde precis massa vatten i munnen nu & sträckte fram ansiktet & peka på kinderna & då trodde mamma att hon inte hade vatten i munnen.... Men det hade hon & mamma är numera jäkligt blöt..

Haha och fy vad babyn har haft ångest över läxorna, och NU INSÅG dom att bara skulle höra vartannat tal... Hahahaha hon skulle vara klar nu egentligen.. Stackarn!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh vad roligt och bra ni verkar ha det!! Haha stackars Anna med läxorna dock! ;) puss på er <3

2013-01-30 @ 17:01:51
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0