Sunday

Ligger i sängen & smälter maten, medans jag försöker ignorera mickes FIFA spelande & ljudet..........

Har varit en duktig hemmafru idag, lagat matlåda OCH middag till min älskling. Två olika maträtter till och med. Öva liksom. Var så jäkla sugen på lax, potatis, sparris & champinjoner & hollandasie sås såklart.. Så det fick det bli.
Och tji fick jag som trodde jag skulle slippa disken! Haha.. Micke var halvvägs springande till FIFA när jag frågade om han diskar ?

Men jag är så snäll så jag gjorde det också. När man ändå håller på liksom.. Jag sa att när man lagar maten så slipper man ju disken.. Han svarade att diska är det värsta som finns (fast han gör det frivilligt & utan tjat ofta ändå..) så sa han att hemma hos oss så lagar kag alltid mat!
Jag: visst! Men du vet att vi har diskmaskin va?
Hahahahaha...

Hmmmm jag kom faktiskt på när jag diskade att när jag & Emmi var i Farsta idag så hittade jag en bra vinter/vår/höst jacka på rean.. Och eftersom jag var så snäll idag så ska jag försöka slinka in mitt förslag om att han kan köpa jackan till mig.. Jehehe . Fisi påstår att jag gör allt med en baktanke.. Nu hade jag ju ingen från början, jag bara insåg mitt guldläge...

Men han verkar förlora i FIFA nu , så jag kanske väntar ett tag.. När han precis har somnat kabske, då säger han ja till allt. Mohahaha.

Funderade på om jag orkar & är på humör att bjuda över tant Emmi imorn då pappa informerade mig om att jag är ensam imorn kväll, Micke jobbar, pappa möte, Fisi & bonden drar till LAS Palmas.. Men om tant orkar efter jobbet så kanske vi kan påbörja "operation sanera garderob". Om jag orkar hehe.

Fisi håller på & packar hör jag.. Borde gå & hjälpa henne kanske. Eller så tar jag skydd här..

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Jaaaa!! Jag orkar iallafall, så det är bara att säga till om du har lust B-) hihi

2013-01-06 @ 20:44:44
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0