Morgonmys <3

Borde gå upp ur sängen ,.. Men jag & flubber har morgonmys, massa sparkar.. Och det är värt att få stressa sen för det! Dom börjar bli starkare nu, igår kväll låg jag på sidan där flubber sparkade, gjorde inte ont men jag gjorde ljud ifrån för det kändes hehe.

Somnade jäkligt sent igår för att vara mig nu när jag är gravid, men är faktiskt inte så trött idag! Kanske för att jag vet att idag är sista dagen på mässan! Skönt!!!

Trodde det skulle vara svinkallt ute, men visar bara typ -9 .. Får dra på mig tights under jeansen iallafall frös ju ihjäl igår!

Börjar få riktigt onts i halsen, vill inte bli sjuk nu innan vi ska åka 😡 .. Hoppas det går över snart..

Nu ska jag slänga i mig lite frukost.

Och igår så packade jag & Emmi ihop 2 lådor , så nu har jag 4 lådor packade totalt. Bara kläder & skor.. Känns bra! Sen när jag kommer hem är det inte så mycket kläder kvar att packa ner, skönt!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0