Kärlek


Emmi gick precis, vi svullade chips & dipp & kollade på tjenare kungen!

Längesen jag var uppe såhär länge & faktiskt inte är dödstrött! Konstigt... Hehe.

Mår illa. Har ont i magen. & i armbågen.

Min mickey är påväg hem för han & dan spelade FIFA , men strömmen la av haha. Såhär tidigt kunde man inte tro att han skulle vara påväg hem!

Nu har någon skräckfilm börjat på 6:an , "one missed Call".. Som om att jag inte har nog med mardrömmar liksom....

Imorn ska jag leka med Emmi igen. Vi KANSKE ska börja med mina rum. Behövs fan. Okej Emmi, vi kör imorn. Lite lätt. Så att inte all ångest kommer på en gång.

Längtar faktiskt efter att få flytta in, verkar vara så som alla säger att det blir bra tillslut.. Fast det är fortf jävligt jobbigt att flytta ifrån mamma. & pappa & mina systrar. Från att det nästan alltid är någon hemma till att det bara 2 som bor tillsammans.. Men vi blir ju 3 kort efter! :)

Man ska vara glad om man har det bra. Om man är frisk, har tak över huvudet, & mat på bordet. & jag är så glad över att jag har så fina älskade vänner & min älskade familj. För att dom stöttar mig så mycket <3 älskar er så mycket. Tack för att ni finns! Ni betyder allt för mig.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Sötis!! Woho nu kör vi ;) rensa..eh menar packa ;) hihihi

2013-01-13 @ 10:15:02
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0