juste.

förresten, var ju hos arbetsförmedlingen igår.. och jag har "tyvärr" jobbat alldels för mycket för att få ungdomsgarantin! men är fortfarande inskriven där & om typ 90 dagar igen kan jag ansöka om det igen ..
 
så vi får se hur det blir med det! men ska iallafall ringa min handläggare & fråga om jag kan få intyg på att jag är arbetssökande för att då kan jag få ett badkort för 1400 kr istället för 2300 kr!
 
och jag är ju faktiskt arbetssökande & just nu arbetslös. har ju ingen anställning eller avtal. så det borde hon fan kunna fixa!
 
måste ringa försäkringskassan också! måste träffa en handläggare eller något där & reda ut allt med mammapenning och så vidare!
 
inte lätt att vara vuxen ibland, hehe,
 
har jävla "kramp" i låret nu, musklerna bara darrar & drar ihop sig.. obehagligt!
 
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0