hej 2013

idag är första dagen på det nya året! den har spenderas i soffan/ sängen med mickey halva dagen.. 
 
igår hade vi det supermys, åt massa gott & spelade charader & hade kul! kvällen gick fort ändå, hehe i vanliga fall brukar man ju vara ganska full under kvällen hehe. men måste säga att det var sjukt skönt att få vara nykter & minnas hela nyår & vara pigg & fräsch idag! nyår känns lite överskattat, allt ska vara "perfekt".
 
vi gick ner till mörtviksbadet vid tolvslaget, stackars babyn var livrädd för rakterna & det är jag med när det är fulla människor som ska skjuta & hålla på.. men lilla gumman var livrädd, men det gick bra ändå! 
tack för igår allihopa! <3
 
la väl oss runt 01.30-02.00 något sånt.. vid 3 tiden vakande jag av att jag skulle kissa.. och sen när jag skulle somna om var det party i min mage! låg först & kände "massa fladder" på höger sida, sen kände jag med handen & "tryckte" liksom ner magen mot handen & så kände jag en löööös liten spark!
jag väckte micke med "åååh herreguuuuuuud!!!!!!!!" jag kände en spark! han mumlade åååh .. haha stackarn så trött..
 
men sen så på morgonen var det party igen.. hehe , åh vilken känsla.. men nu är det ganska lungt i magen dock! ihih.
 
nu kollar jag "året med kungafamiljen". lilla estelle, hur söt kan man vara? hon är så lik vickan! 
 
även fast jag var nykter igår så är jag jäkligt trött.. ska nog lägga mig strax! är förhoppningsvis ledig tills lördag! mickey jobbar inte förrens söndag förutom idag, så hoppas vi kan få mysa lite ihop nu! & bara vara .. det behövs verkligen.. ibland kan det kännas som man glömmer bort att bara vara & mysa med varandra för det är ganska mycket jobb & så.. fast å andra sidan så är micke jävligt kärleksfull mot mig hela tiden så jag ska verkligen inte klaga, han är den mest fantastiska pojkvän man kan ha! 
 
dom kanske ringer från mässan nu i veckan för att jag ska hoppa in & jobba.. men jag vet inte riktigt hut jag ska göra där.. för att det är jobbigt att springa omkring ca 6 timmar & på mässan är det liksom standrard 12 timmars pass & det är jäkligt ansträ'ngade att stå upp så länge & bära in & ut vinterjackor fast man inte är gravid.. måste sluta ta på mig för mkt hela tiden..
får väl ringa & prata med chefen imorn eller något!
 
näää, nu ska jag fortsätta kolla på kungafamiljen! 
 
hoppas alla inte är fööör bakis idag! ;)
 
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0