fredagsnöje

förresten.. jackan som jag ville ha har jag nu fått! han slängde till & med en hood tröja! MEN det var ju fan inte så lätt haha..
 
när jag visade jackan så var han inte helt nöjd, han gillar SMÅ storlekar medans jag (enligt han) tar överdrivet stora storlekar.. så han tyckte inte jackan var figursydd och blablaaaaaaa..
 
han tyckte att det fanns andra jackor som kostade 400 som var snyggare.. SÅÅÅÅÅÅÅÅ han fick på sig den uppgiften.. tror vi var runt i hela jävla farsta innan han gav upp.. han skulle in på de enda (typ fyra) märkesbutikerna som finns där haha.. så då bev det dubbla liksom för en jackjävel.
 
fick min jacka tillslut. jävligt skön är den & passar ganska bra just nu på dagarna! men den är nog snart för liten hehe.
 
 
jag & emmi ska dra till nacka och shoppa snart. eller ja, hon ska shoppa & jag ska få fika hahahaha..
 
våra killar sitter & spelar fifa. pappa undrar hur det går för dom att lösa världsproblemen.. åt helvete kan jag tro.. pappa sa precis att "vi får hoppas sen när han blir polis att det inte blir en uttrycking mitt i matchen.."
HAHA. nä det skulle vara illa.
 
 
 
 
på min student! <3
 
 
/ sanera
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ems

Cutie!! Haha nej precis, utryckning mitt i en match går ju inte... ;)

2013-01-11 @ 21:12:18
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: b

visa jackan!! =)

2013-01-12 @ 10:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0