En riktig bitterf*tta

Skulle vara på jobbet nu, men är faktiskt bara i Farsta strand & har väl ca minst 40 min kvar.. Inte alls bitter.

Jävla sl, HATAR att man är så jävla beroende av dom! Dom kan ju fan göra vad dom vill & vi måste bara följa efter liksom, fan värre än illuminati!
Pendeln gick bara till Sthlms södra, om den ens gick liksom..

Alltså jag vill så gärna träffa chefen gör sl & fråga hur fan han tänker? Nä förlåt, först vill jag klappa till han jävligt hårt & sen mula han i snön & sen låta han åka en dag med sl när allt är inställt & försöka se hur han tar sig i tid till jobbet. Han åker väl knappast kollektivtrafik. Förlåt det kan ju vara en tjej också. Men det hsr jag iof väldigt svårt att tro..
Jag vill fråga han hur fan hans föräldrar uppfostrade honom?!
Mina föräldrar hade inte vart glada om jag var chef för sl & inte hade gjort ALLT för trafiken att gå i tid. Jag menar det finns massa kvar att göra, tex snökedjor på bussen, upphettade spår osv.. Ja sånt som jag till & med har tänkt på..

Nä hans föräldrar måste vara besvikna när han gör så att halva Stockholm är försenade hela jävla tiden.


Ja jag är så jävla lack. Ingen bra start idag. Flubber sparkade inte mig imorse & det kunde jag väl tycka att det är väl det minsta man kan göra för sin mamma när hon går omkring & bär på en .. Haha äh flubber sparka när du vill, älskar dig massa ändå!

Trött & grinig som fan idag. Och sl hjälper ju inte, när det tar 1 timme att åka är det ganska jobbigt att åka när man är gravid. Gör efter 30 min är jg så kissnödig att jag börjar bita i inredningen & efter 1 timme sprutar det kissgenom öronen & näsan. Nä men typ..

Måste nog köpa lite choklad så att man blir lite glad.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Hahahaha bita i inredningen xD xD xD

2013-01-21 @ 08:24:30
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0