dåliga dagar

sa ju att detta var en pissdag. kom till jobbet 9,30, åkte hemifrån 7,20 , skulle ha varit framme 8.10 egentligen.......................
samma visa hem, då var det något annat fel på BÅDE tunnelbanan & pendeln.. åkte från jobbet 17 & var hemma runt 19 ...fyfan.
 
kom hem helt trött & hungrig, slut i kroppen .. kände mig så deppig, och ensam & oälskad. hatar dessa dagar när jag känner så, för att vissa dagar mår jag så sjukt bra & är så glad. mestadels är dagarna bra dagar, men som sagt dessa dåliga dagar tar så mycket på mig.. blir så fruktansvärt ledsen för allt. ringde mickey & bröt ihop.
 
är så rädd för allt & oroar mig för allt. tänk om bebis inte tycker om mig? tänk om jag tappar bebis? om bebis är döttfött, eller plöstlig småbarnsdöd? tänk om micke slutar älska mig & lämnar mig. om mamma, pappa , anna & fisi glömmer bort mig när jag flyttar. jag vill inte flytta hemifrån. haha. ne men det känns jobbigt. klarar vi detta ?  och så huuuuuuuuuuuuuuuuundra andra frågor i mitt huvud. men världens bästa mickey tröstar & lugnar mig. & sen mamma fick trösta mig en massa också. hon lovade att sova över ofta, hon vill ha en egen säng. hehe.
 
mickey är så duktig som står ut med mig & älskar & tröstar mig så mycket. tillsammans klarar vi allt. och med allt stöd. men ibland är det lite jobbigt bara, man tänker så jäkla mycket hela tiden. försöker på något sätt att förbereda sig men det går verkligen inte. längtar en massa , även fast jag är livrädd..
 
nu ska jag lägga mig! så trött.... jobbat sen i onsdags. håller på att tvätta upp alla kläder inför thailand nu, imorn ska jag till läkarn & kolla om jag har astma kl 9. sedan kl 14 ska jag till barnmorskan.
 
nu måste jag packa lite. på onsdag är det jobb heela dagen & imorn sover vi hos micke så det finns inte så mycket tid kvar..
 
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0