6 dagar kvar tills värmen!

Kom precis upp ur ett välförtjänt bad! Åh så kallt ute, var en isbit när jag kom in. Har jobbar på mässan sen i torsdags & det är fan ganska tungt! Eller det är ansträngande faktiskt, tar på krafterna. men mina chefer har varit snälla & satt mig i de lugnaste garderoberna så det är jävligt skönt. Hade nog inte orkar annars.

Så nu har jag ont i rygg, ben & fötter & magen har lite värk! Ingen som kan massera mig, mickey är på jobbet. Men tant Emmi kommer snart över & ska hjälpa mig att röja i garderoben! Kommer nog somna på henne, hehe

Hade inte känt flubbers sparkar på typ 2 dar, inte så konstigt egentligen då jag har hållit igång heeeela tiden, jobbar, kommer hem, äter, somnar.. Så det har inte funnits så mycket tid att flubbermysa som jag & pappan brukar göra.. Men mamma lugnar mig som vanligt, vet Inte vad jag skulle gjort utan henne... Tack för ditt stöd & din hjälp & dina lugnade ord mamma <3
Men när jag låg i badet var det någon som sparkade som bara den!
Tack flubber du gjorde mammas dag! Som jag längtat att få känna dig, det är verkligen beroendeframkallande <3

Nu har min lilla kille, ozzy somnat här i sängen brevid mig.. Han ligger & snarkar här.. Mys. Ska nog ringa över Emmi innan jag joinar ozzy & snarkar i kör!

Förresten, tack Emmi för att du ställer upp så fruktansvärt mycket för mig, hela tiden. I 17 år har du stått vid min sida, hur du orkar är fan en gåta , men jag är så jävla tacksam att jag har dig vid min sida!! Älskar dig massa <3

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh gumman!!! Älskar dig som fan!!! Du är bäst :) <3 Du ställer alltid upp för mig och lyssnar på mig och hjälper mig! <3 Världens bästa :-*

2013-01-20 @ 12:02:24
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0