<3

ALLTSÅ DET ÄR FAN INTE SANT. hade skrivit ett inlägg jävligt länge & det var jävligt fint & så råkade jag på något jävla sätt radera allt... Ni fattar inte hur mkt jag fick stå emot för att inte kasta iväg mobiljäveln!!!!

Försöker igen då.....


Lämnade av min mickey idag på centralen, han ska ju till Falun för att göra fystestet hos polisen. Det kommer gå så bra, men min älskling är så nervös! Och blir ledsen för att han inte tror på sig själv, men tur att han har alla oss omkring sig då som tror på han fruktansvärt mycket! <3
Stackarn har fått ont i halsen nu också :( .. <3 hoppas det går över till imorn!

Igår kom han på att jag kunde ha följt med han & bott med han på hotellet & stöttat honom.. Ååh mitt hjärta dog lite! Gör allt jag kan för att stötta han härifrån!

Häromdagen fick han känna första sparken , Lisen, bonden & pappa med! :) och igår fick han också känna! Han är så mysig & sjunger, pratar & pussar på flubber .. Eller fluberina som han kallar "henne" för, han är den enda som tror att det är en tjej.. Men skulle ju dock inte förvåna mig om han har rätt!

Det är en sån häftig känsla att få känna sitt barn sparka, lilla bebben som legat i min mage i flera månader innan jag känt något.. Nu är jag bortskämd , känner lillen nästan så fort jag ligger ner eller står stilla.. Om jag ej känner, buffar jg & klämmer på magen, hehe. Åååh längtar!

Nu sitter jag & väntar på bussen, ska åka & träffa Bini! Äntligen! Saknat henne en massa. Ska få se lokalen också :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0