15 dagar

Sitter på SÖS med mamma, för en gångs skull är det jag som är sällskap istället för patient! Såklart jag ställer upp för min lilla mamma, vet inte hur många ggr hon har följt med & skjusat mig <3

Vi kom hit ca 16.30 & hon är inne hos doktorn nu. Hoppas dom hittar vad som är fel!

Haha, jag sitter här & oroar mig (såklart) . Var ju fan rädd & orolig för ALLT innan graviditeten, men nu är det fan 1000 ggr värre.. Harriga sanera hehe.
Nåväl, det är ju faktiskt bara för att jag bryr mig så jävla mycket om mina nära & kära. Men det hjälper ju dock inte att gå runt att oroa sig hela tiden .. Men oron släpper iallafall inte.

Igår var det exakt 120 dagar kvar tills flubber är beräknad & 160 dagar hade gått. Men jag räknar med att gå över tiden, alla förstföderskor verkar göra det ..

Idag är det 15 dagar kvar tills vi åker till Thailand! Niice!

Nu kom min mamma ut & det var ingen fara men jag hade rätt! Det var en cysta fast dom inte hade sett den innan. Så nu kan jag sluta oroa mig & ta med mamsen hem! <3

/sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

120 dagar, herregud! Det är ju jättesnart!! Nu fick jag en nervös känsla, eller mer pirrig! Åh det ska bli så kul med en bebis i gänget hihi :D tur att det var bra med morsan!! <3

2013-01-10 @ 21:25:08
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: sanera

åh herre det är ju faktiskt ganska snart nu när du säger det! ååååh drömmer om förlossning & att jag har flubber här hela tiden.. det ska bli mysssssssss! <3 ja jävligt skönt det! :)

2013-01-11 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0