Tjockistisdagen

Vakande 7 imorse, men tvingade mig att somna om till 10.30 för Micke skulle strypa mig annars haha..

Så tänkte att jag kanske är lite piggare idag & inte däckar innan 22, men försöker hålla ögonen öppna nu när jag kollar på maria montazami & mindy.. Hahah ååååh vad jag älskar Maria!!! "Olika gäster är olika".
Så härligt förvirrad, hoppas jag blir så när jag blir äldre :)

Idag åkte jag & micke & kollade barnvagnar! Hittade en vi veeeeerkligen ville ha! Brio go. Men den kostade 10 tusen.. Så vi letar vidare! Imon ska jag & Bini till en barnvagns outlet! Hoppas jag hitta den där, skulle bli så glad då! :)
Vi hittade den på internet, på rea.. Både ligg & sittvagn för 6000 , meeeen Nää den vsr ju slutsåld!!!

Men vi kollade även på tapeter, jag, Anna & micke! :) åt såklart en god semla, fetistisdagen ju!

Imorn blir det infomöte på mässan & sedan träffa Bini, äntligen! <3
Och på torsdag blir det bio med mickey, Fisi & Anton! Mys :)

Här är en bild på vagnen i brunt, vill nog helst ha beige! Men man kan ha ligg & sitt vagnen i olika färger :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0