Stranden

Klockan är ca 11 här & vi har precis ätit frukost på vårt favvo hak.

Nu lämnade Mams & Anna mig här & ska leta reda på plastskål & vatten som vi kan ge en stackars hund vi såg.. Den behöver verkligen vård, hasar fram, massa knölar och så :( stackarn..

Sedan bär det av till stranden.. Sitter & slupar i mig en färskpressad annans jucie , mums!
Emma kommer förmodligen ner till stranden också från patong! Hon åker hem imorn..

Vi hsr varit på elefant jakt imorse, ägarn av hotellet sa att på morgonen kunde man se elefanterna arbeta på morgonen, men vi såg tyvärr inga!

Igår var vi Phuket zoo, det första vi såg var en drogad, fastkedjas tiger som turister turas om att ta kort med medans thailändarna står & skriker på den för att den ska kolla i kameran..
Då fick jag en grov ångest & egentligen kunde jag inte fatta att jag stödje detta. Men som mamma sa: vad hade jag förväntat mig?

Så det var mest jobbigt att gå runt där & se alla djur i små små burar, som stank.. Och djur shower .. Vissa var ju fan farliga, 2 thailändare är nere bland typ 6 krokodiler som är stora & stoppar huvudet i munnen på dom.. Nää, usch..
Anna förstod också att det inte stod rätt till.. Hon tyckte att det var sån skillnad hör & på Kolmården.. Men nu har vi gjort det & ska aldri göra det igen.

Och pricken över i:t , vi lyckades ta en av de varmaste dagarna att gå på zoot haha.. Fyfan, det var så varmt & mina fötter var så svullna , kunde knappt gå.. Haha..

Efter det så fick Anna äntligen sin efterlängtade massage hos "sina tjejer" herregud vad snälla dom är! Vill inte härifrån hehe.
Anna tog oljmassage /helkroppsmassge & jag & mamma tog fotmassgae.. Fyfaaaaaan vad skönt det var.. Lilla thaikvinnan försökte att lyfta mig HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA . Hon vägde väl lika mycket som Anna..

Hur som så somnade lilla Anna haha :) dom sa "look baby is à sleep" så söt..

Nu ska vi till stranden!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0