Scary

Har inte känt riktigt spark från flubber sen i fredags typ, så nu blev jag lite rädd.. För nu ska man känna varje dag, flera ggr..
Man ska kunna räkna 10 rörelser / 24 h.. Brukar ju känna typ 10 rörelser / 1 h .. Har ju en vilding i magen, så därför blir jag orolig nu.. Men är säkert ingen fara, men tar det säkra före det osäkra!

Vi hörde ju hjärtljuden i fredags. Men det varlite svårt att höra för att flubbe låg på tvären & navelsträngen låg för..

Pratade med förlossningen på Huddinge för en stund sen, dom sa att det säkert ingen fars men dom vill kolla upp det iallafall! Så jag mamma & Micke åker in nu för att kolla att sllt är bra med flubber..

Drömde såklart inatt att jag fick föda flubber som var död.. Så vill få bort orohetskänslan & sluta vara så orolig.
Vilket förhoppningsvis sker snart då!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0