Kung i baren

Ska strax åka med mina systrar & mickey & beställa barnvagn & handla present till mickes mamma..

Betalade precis av mina räkningar & skulder.. Haha jag har mindre än 1000 kr kvar, och på den tusingen ska jag klara av att handla busskort, handla tapeter & så , mat då vi flyttar hemifrån, diverse födelsedagspresenter , hade tänkt att klippa mig & köpa ett par byxor (har ett par) men får nog hoppa det denna månad oxkså osv.. Känns bra. Not. Det som känns ännu bättre att Micke fick en bajslön..

Men men.. Juste, Folksam drar min försäkring också just denna månad, så nu var det visst bara 400 kvar .. Hööhöhöhööhöh..

Och jag orka inte jobba , pallar verkligen inte stå upp i 8 timmar längre., ska fixa föräldrapenning nu, tänkte jag & Micke!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0