Jobbigt

Klockan är snart 9 här & jag har ont i magen för att detta är vår sista dag .. 
 
Vill verkligen, verkligen inte hem.. Haha, vad jag tjatar. Men det är sån ångest att komma hem, inte blev det bättre igår när jag pratade med Micke & han bekräftade min ångest.. Åh så då blev jag ännu mera ledsen.. 
 
Vi har haft det så härligt här & så mysigt! Inte mycket tjafs (vi har ju en envis söt 10åring med oss, så helt utan tjafs är inte lätt hehe) 
Bara hängt & gjort en massa saker & sett så mycket , men ändå slappat en del på stranden! 
 
Har ju berättat om mina dåliga & bra dagar.. Och här nere har jag knappt haft några dåliga dagar & det känns så skönt & det tror jag är för att jag hsr bara njutit & fått vara gravid utan ångest med allt hemma. När mina dåliga dar är är då jag tänker mycket på hur jävla dum jag känner mig när kag inte vet om jag har en lön nästa månad , men ett barn påväg. När jag ältar saker & ting för att det inte är som jag hsr tänkt mig. 
 
Men nu istället har alla här bara varit glada & frågat en massa & jag har fått vara en blivande mamma , en stolt sådan. Det känns jävligt bra & därför är jag rädd för att åka hem, för då börjar ångesten & diskussionen om pengar & hur vi ska göra med allt.. Och ibland känns det som en dum idé att "tagit" emot en lägenhet.. 
 
Och ibland känner jag att Micke inte förstår mig, ganska ofta. Fast han försöker , men det är jävligt svårt mig att inse att snart kommer jag inte någon inkomst själv, utan helt vara beroende av Micke & fråga han om saker & så. 
 
Aja, jag kommer garanterat få ett magsår snart. Detta är fruktansvärt jobbigt ibland, men oavsett vad så längtar jag efter min flubber så att det gör ont.. 
 
Men nu ska jag bara stängs av & njuta av sista dagen! Nu ska jag göra frukost åt mina tjejer & ha en skitbra sista dag! 
 
/ sanera

Kommentarer
Postat av: Ems

Gumman! Jag lovar att ge dig pengar om du behöver, inte låna ut, ge!! Bry dig inte om mickes oro, han fokuserar på fel saker.. Och du med! Det kostar inte mycket att ha ett barn, det är bara att googla så får du se :) det som kostar är vagn, bilstol och såna saker du vet.. Aa och blöjor då.. Kläder och leksaker kommer ni få så mycket att ni kan bada i det!! Lovar att stötta dig och flubber vad ni än behöver <3<3<3

2013-02-08 @ 16:50:14
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0