Home

Kom hem i lördags! Tråkigt.

Efter jag skrev sista inlägget så grät kag lite & andades & insåg att nu får jag fan ge mig, jag har världens underbaraste familj, vänner & pojkvän! Och visst ibland, kanske just nu under graviditeten känner jag mig jävligt ledsen ibland, ensam, oälskad & att jag går igenom allt själv. MEN det kunde ha varit så mycket värre, för jag vet innerst inne att jag är älskad , men det är jobbigt ändå.
Jag är så tacksam för min familj, Micke & mina vänner. Men det är jävligt jobbigt & tufft nu. Så det blir massa sånt här tråkiga inlägg.
Och mamma, hon visste verkligen att jag behövde detta. När jag först sa nej & hon tjatade, är så glad att vi gjorde det. Allt har varit så underbart! Två veckor som jag aldrig kommer glömma. Med mina fina tjejer, dock saknade vi vår Fisi massa! <3
Babyn hsr varit så duktig! Ibland blir det lite gnäll, men hon har varit så duktig! Hon ger mig sån glädje, trots att det är 12 år emellan oss så vet hon exakt vad hon ska säga när jag är ledsen, eller när jag behöver extra kärlek. Min fina lilla tjej <3

Men när jag skulle skriva det så hade internet lagt av, haha.

Sista kvällen så tände vi en lykta på stranden & myste.. Jag & Anna gick & la oss ca 3-4 timmar , medans mamma vsr vaken , hon vågade inte sova för hon var rädd att vi skulle försova oss! 4,45 kom taxin.. Jag fick knapp igen väskan hahah! Smög ner lite i Annas väska! Hehe.

Flygresan gick bra, förutom att flygvärdinnorna var så fruktansvärt otrevliga! Fyfan.. Orkar inte gå in på allt nu, men det stönades om "åh fy vilken lång arbetspass" m.m. Inte nog med att jag är flygrädd, gravid & trött Nää då ska jag känns mig illa tills mods varje gång dom gick förbi. Fyfan så jävla trånga utrymmen också, vi sa det att vi aldrig ska flyga med Fritidsresor till Thailand igen, bara thaiair som duger faktiskt. Och nästa gång har vi ju en bebis med oss & då kan vi verkligen inte ha det så trångt!
Flygrädslan gick bra ändå, det kändes jobbigt, men ändå . Det jag tycker är jobbigast är att jag är inlåst, högt över marken & kan ej gå därifrån ifall att ngt händer, i dagens samhälle vet man ju inte vem som är en psykopat så det känns jävligt jobbigt att Inte kunna styra över det..

Nåja, här är det inte kul att vara hehe. Deprimerande. I lördags somnade jsg vid 21, vaknade 8 igår & låg mest i sängen , myste med babyn & kollade melodifestivalen. Somnade 21.30 & idag vaknade jag 8.30 ..

Jag & Anna har ätit frukost & nu kanske vi ska baka något tycker jag hehe. Kl 12 ska jag tvätta .... Fy hur mycket som helst!

Jag måste hitta min livsglädje, det här går ju inte. Känner mig som ett skal, helt tom. Fattar inte vad det är med mig?! Jag vill bara vara glad & lycklig igen. Åh, varför går det upp & ner hela tiden!? Varför mest ner?? .. Åååh.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0